Chcielibyśmy spełnić wymagania każdego, czy to osoby młodej, w wieku średnim czy też a może nawet zwłaszcza, w jesieni życia, niezależnie do rodzaju uszkodzenia narządu słuchu oraz potrzeb w komunikowaniu się. Chcemy, aby każdy otrzymał szybką i niezbędną pomoc w walce z niedosłuchem.

W naszych gabinetach stosujemy zasadę przyjaznej współpracy z Pacjentami. Zawsze starannie objaśniamy wszystkie czynności wykonywane wspólnie z Pacjentem. Rzetelnie prowadzimy badania słuchu i dopasowania aparatów słuchowych. Udzielamy niezbędnych porad w zakresie refundacji i dopłat. Wykonujemy na miejscu serwis aparatów słuchowych a jeżeli zachodzi taka potrzeba to przekazujemy naprawę do autoryzowanego serwisu.

Zależy nam, aby każdy nasz Pacjent czuł się pewnie i bezpiecznie oraz rozumiał przebieg i cel swojej wizyty. Dobra komunikacja to podstawa dobrego działania, dlatego Drodzy Pacjenci jesteśmy otwarci na Wasze pytania, uwagi, prośby i chcemy abyście zawsze z uśmiechem wracali do nas na wizyty.

Poniżej zamieszczamy kilka słów na temat badania słuchu, wizyty, refundacji itp. abyście przychodząc do naszych gabinetów mieli niezbędną wiedzę tak aby sprawnie i z uśmiechem przejść przez wizytę.

Szukaj

To jest wyrób medyczny. Używaj go zgodnie z instrukcją używania lub etykietą.